شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

درخواست ازکارافتادگی به علت فنر گذاشتن در قلب

 با سلام خدمت اساتید محترم! غرض از مزاحمت شماره شما را از اینترنت پیدا کردم.  مشکلی پیدا کردم در رابطه با مسائل  بیمه ای که خلاصه وار خدمتتان میگم . ۵۵ ساله و در شهرداری کرج بصورت پیمانکاری مشغول بود با۱۵ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی که در کارهای گوناگون و در مقطعی اختیاری هم رد میکردم تا الان ! تقریبا ۹ماه پیش سکته قلبی کردم و شدید که تمام دکترا میگفتن عمر دوباره رو خدا بهت داد و فرصت توبه را؟!

چون تمام رگهایم از همه پاشید دو تا از رگ هایم را فنر گذاشتم. بخاطر این عرض کردم که مثل سکته های دیگه نبود از کار بیکار شدم گفتن برو ازکارافتادگی بگیر گفتم مگه میدن.  یارو میگه چشم نداشت کور بود ندادن. بمن میدن اصلا مدارک جور کردن بلد نبودن کار بیمه ای و شعبه بیمه پرس و جو کردن اصلا جواب نمی دادند. حوصله انجام را نداشتم . یه فامیل وکیل دعوای خانوادگی در رابطه باطلاق داشتیم وکالت ازمن گرفت افتادیم دنبال ازکارافتادگی. در شعبه فردیس کرج! سرتان را درد نیارم هرچی مدارک خواستن تا الان جور کردیم هرچی گفتن هرروز یه چیزی جدید که تشکیل پرونده نشه تا به کمیسیون بره بالاخره تشکیل پرونده شد. مدارک تمام و به کمیسیون معرفی شدیم که تقریبا  یک سال طول کشیده تا الان نوبت کمسیون۶همین شهریور بود. دهقان ویلای دوم محل کمیسیون. در کمیسیون دکترا گفتن به شما تعلق نمیگیره برو دوهفته دیگه مدارکتون رو از شعبه بگیرید. یه خانم دکتری تو کمسیون بود گفت شما خیلی ساکتید میخوام یه کمک دیگه بهتون بکنم یه فرصت دیگه بهتون بدم. با این مدارک پزشکی شما لب مرز معیار ما هستید ما از داخل قلبتون خبر نداریم اگه بتونید یه اسکن قلب انجام بدید ما با دیدن اون تصمیم بگیریم.  

ببخشید طولانی شد مزاحم وقتتون هم شدم ولی گفتم همه چیز رو بگم ببینم شما میتونید این پرونده رو به سرانجام برسانید. الان منتظر تاریخ کمیسیون دوم هستیم که بمن ابلاغ کنه. من سی تی اسکن قلب هم نزدیک به۲میلیون بود انجام دادم. دکتر شخصی خودم که دربیمارستان قلب تهران منو آنژیو کرده بود هم کتبی ازکارافتادگی داده که در پرونده گذاشتم و با توجه به اینکه من ۵۶سالم واگر۶۰سال بود باهمین سابقه میتونستم بازنشسته بشم و اینکه چندتا از همکاران شما میگن راه های دیگه ای هم هست . می خواستم نظر شما را راجع به این پرونده بدونم.  خیلی هم ممنونم و لطف شما عالی و یاعلی ؟

الان پرونده در میانه کار است و واقعیتش کاری از ما ساخته نیست. احتمالا با تک تخصص به کمیسیون رفته اید که بهتر بود با بیماری های دیگر نیز وارد کمیسیون می‌شدید. در مجموع باید درصد کمیسیون تان را ببینم تا ببینم میتوان کاری کرد یا نه. الان فقط سعی کنید مدارک بیمارستانی و جواب آزمایش پزشکان را دقیق و کامل آماده کنید


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

سن بازنشستگی در بیمه روستاییان در سال 1402