شرکت مجدد در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

 سلام! این جانب راننده پایه یک، کامیون باری برون شهری و بیمه رانندگان هستم. بنده تقریبا در دو سال گذشته به علت سکته مغزی اول دچار ضعف دست چپ و بعد از مدتی دچار ضعف بینایی چشم راست که بینایی آن در حد 0/5 میباشد و همین علت سبب شده به بنده، اجازه ی فعالیت رانندگی ندهند. پایانه کارت هوشمند بنده را غیر فعال و به مراتب دفترچه ی بیمه تامین اجتماعی را تمدید نکرده اند و فرمودند:با توجه به عارضه ای که شما دارید، باید بروید کمیسیون پزشکی و برای از کار افتادگی اقدام نمایید. 

بنده مراجعه کردم به کمیسیون محترم پزشکی و در جواب، به من فرمودند:که با این وضعیتی که شما دارید، از کار افتادگی شامل شما نمی‌باشد. الان با این وضعیت نمی دانم چه کار کنم.از یک طرف به بنده اجازه ی فعالیت در شغل رانندگی نمی‌دهند و از یک طرف دیگر کار افتادگی شامل حال من نمی‌باشد. جواب کمیسیون پزشکی هم این هست که برایتان الان میفرستم. ممنون که وقت گذاشتید. الان بنده باید چکار کنم که نتیجه بگیرم؟ اگر هم لازم هست حضوری خدمتتان برسم.وکیل بیمه تامین اجتماعی می خواستم؟

به نظر من بهتر است یک بار دیگر درخواست دهید و تمامی بیماری های مربوطه را ذکر کنید. البته امیدوارم بیمه پردازی تان را ادامه داده باشید. اگر بخواهید ما می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.


جدیدتر قدیمی تر