شکایت به دیوان برای درخواست ازکارافتادگی

 با سلام! بنده پرسنل کشتیرانی جمهوری اسلامی بودم و در سال 1387 در سانحه ای در بندر قزاقستان از ناحیه کمر و پا دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر و پا شدم. چون مکاتبات کشتی و ساحل به زبان انگلیسی انجام می شود گزارش حادثه را به زبان انگلیسی برای تامین اجتماعی ارسال نمودند و چون به زبان خارجی بود به آن رسیدگی نکردند و با توجه با اینکه من نامه بیمارستان از آن کشور داشتم و به تایید سفارت ایران رسیده بود باز مورد قبول تامین اجتماعی قرار گرفته نشد و بعد از مراجعت به ایران به نزد پزشکان متخصص داخل ایران رفتم و آنها نیز آسیب دیدگی بنده را تایید کردند .با توجه به اینکه من بیماری قلبی (4عدد استنت در قلبم داشتم)   این حادثه برایم اتفاق افتاد ولی من را از کار افتاده نکردند . من به دیوان شکایت کردم و بیمه به خاطر اینکه من رای نیاورم به دروغ سابقه کارم را 7 سال اعلام کردند در حالی که سابقه من آن زمان 12 سال بود و دیوان رای را به دلیل اینکه سابقه کار من زیر 10 سال است به نفع تامین اجتماعی صادر کرد والان بیماریم حاد شده و پزشکان اعلام کردند که شما در همان سالها می بایست از کار افتاده می شدید. الان من از شما خواهش میکنم به این چند پرسش من جواب دهید ممنون؟

1- آیا بابت دروغی که بابت مدت سابقه من به دیوان عدالت برای عوض کردن نتیجه رای دیوان گفته اند من می توانم از تامین اجتماعی شکایت نمایم؟ 

2- آیا بیمه تامین اجتماعی بابت 4 استنت در قلبم و آسیب دیدگی مهره کمر و تاندون پای چپ برایم درصد از کار افتادگی اعلام میکرد؟

3-الان که با نظریه پزشکان متخصص هر دو بیماری من تشدید پیدا کرده است و من به دلیل اینکه مجدداً کار سخت تاکسیرانی را انجام داده ام  بیماری بنده تشدید شده است از بیمه شکایت نمایم؟

با تشکر لطفاً بنده را راهنمایی بفرمایید با سپاس فراوان. در ضمن تمامی مدارک و رای صادره دادگاه به دلیل زیر 10 سال سابقه من موجود می‌باشد؟

در پاسخ به سوالات شما باید بگویم:

1- نه . شما باید به استدلال های آنها پاسخ دهید. شما سابقه تان را از تامین اجتماعی بگیرید یعنی از سایت تامین اجتماعی. بفرستید ببینم می توان کاری کرد.

2- بستگی به شرایط بیماری تان دارد.

3-الان بهتر است درخواست مجدد ازکارافتادگی دهید نه اینکه شکایت کنید.

4-رای صادره ربطی به 10 سال سابقه نداشتن شما نمی شود. رای را بفرستید ببینم.


جدیدتر قدیمی تر