شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

حقوق و مزایای سرایدار ساختمان

 1- برادر من تا  این لحظه هیچ سابقه بیمه ای ندارد. به تازگی بنز خاور خریده و به طور آزاد مشغول بکار شده ( یعنی زیر نظر شهرداری یا جای دیگه ای نیست). آیا به جز بیمه خویش فرما بیمه دیگری هست که هم ماهیانه حق بیمه کمتری پرداخت کند و هم مزایای بیشتری داشته باشد ؟ واقعا ممنون که وقت می گذارید ؟ تنها گزینه بیمه رانندگان بین شهری است که احتمالا ایشان نمی توانند استفاده کنند. 


2- من بیست سال سابقه بیمه دارم ودرخواست سخت وزیان آور کردم ! تایید شده درضمن سه سال بیمه بیکاری گرفته ام ؟! آیا می توانم از بازنشستگی پیش از موعد معلولان استفاده کنم ! در بهزیستی پرونده دارم .آیا بابت ۴ درصد باید پول پرداخت کنم سن بنده ۴۳ ودرصحافی کار کرده ام ؟ بازنشستگی پیش از موعد معلولان برای معلولان تحت پوشش دولت و نهادهای عمومی غیر دولتی است و ربطی به بخض خصوصی ندارد . بابت 4 درصد کارفرمایتان باید مبالغ فوق را به نرخ روز به تامین اجتماعی پرداخت کند . 


3- درمورد بیمه سوالی داشتم . مزاحمتان نیستم ؟ من درحال حاضر بیمه هنرمندان هستم و شرایط بیمه مداحان را هم دارم . به نظر شما کدامش بهتر است ؟ اگر بیمه مداحان بشوم شرایط  و مبلغ مستمریش بهتره یا هر دو یکی هستن ؟ کدام یک از بیمه مداحان و هنرمندان در کل اعتماد بیشتری بهش هست که قطع نشود ؟ اگر زحمتتان نیست بنده را راهنمایی بفرمایید که بیمه هنرمندان رو ادامه بدهم یا مداحان رو بگیرم و آیا سابقه این چند سال رو از دست نمی دهم ؟ از نظر مبلغ مستمری تفاوت چندانی بین این بیمه ها وجود ندارد . درصد مشخصی از هر کدام از این بیمه ها توسط دولت پرداخت می شود و فعلا برای هیچکدام مشکل خاصی وجود ندارد . بیمه مداحان آنقدر شلوغ شده است که مدتها باید در صف آن باقی ماند . اگر بیمه تان را عوض کنید سابقه تان را از دست نمی دهید . بیمه مداحان ارزان تر در می آید . به نظر من همان بیمه مداحان بهتر است ولی ممکن است بیمه هنرمندان را قطع کنید و نتوانید بیمه مداحان شوید . به این موضوع هم فکر کنید . 


4- شرمنده این مبلغ پرداختی بابت حق بیمه سربازی را تامین اجتماعی به نرخ امروز مسترد میکند یا همان مبلغی که سال 86 بابت خرید سربازی واریز کردم ؟ همان مبلغ پرداختی تان را مسترد می کنند .


5- من قرار بود شعبه ۱۸ تهران مقرری بیمه بیکاری سه ماه مهر و آبان و آذر را تاریخ ۱۵دی برایم واریز کنند . ولی واریز نشد که تماس گرفتم گفتند شما اسمتون جا مانده و گفتند الان سندش رو زدیم واریزیش می رود برای ۱۵ بهمن . سوابق بیمه خودمو چک کردم که دیدم بیمه سه ماه مهر و آبان و آذر رد شده است.آیا همچین چیزی امکان دارد که دی سند بزنند بعد ماه بهمن به حسابم واریز بشود؟! یعنی می شود ۱۵دی سند بزنند  که فقط بیمه بیکاری این سه ماه رد شد  و مقرری این سه ماه ماه بعد از سند زدن توی بازه دهم تا پانزدهم برج واریز بشه ؟! از نظر شما این موضوع منطقی نیست و البته منطقا هم درست نیست . ولی بنده زیاد از این موارد در سازمان دیده ام و صحبت کارمند بیمه با شما درست بوده است . همان بهمن واریز می شود .


6- سلام و مجددا وقتتان بخیر ! یک سوال داشتم ؟ مجتمع مسکونی ما یک اقا بعنوان سرایدار دارد ؟ با وظایف سرایداری از جمله نظافت و نگهبانی از مجتمع ! البته نه در شبها !یک منزل هم به ایشان داده شده است . قرارداد هم با ایشان بسته شده ولی ایشان گفتند که بیمه نمی خواهند و مبلغ بیمه به ایشان پرداخت شد و در انتها ایشان به خط خودشان اظهار کردند که مبلغ بیمه رو دریافت کردند و امضا و اثر انگشت هم زدند . می خواستم بدانم درصورتی که برای بیمه شکایت کنند اظهار خودشان و فیش دریافت مبلغ می تواند جوابگو باشد یا حتما باید ایشان بیمه می شدند با اینکه خودشون اقرار به این داشتند که مبلغ بیمه رو دریافت کنند  ! عذرخواهی می کنم بابت مزاحمت ؟ اگر شکایت کنند به احتمال فراوان رای به نفع ایشان صادر خواهد شد . اگر بیمه خویش فرما خودشان را کرده باشند هر چند باز هم از نظر قانون اشتباه است با این حال اداره کار معمولا به نفع ایشان رای نمی دهد ولی اگر خودشان را بیمه خویش فرما نکرده باشند چون شما وظیفه داشته اید به عنوان کارفرما ایشان را بیمه کنید رای به ضررتان داده خواهد شد . پرداخت مبلغ حق بیمه به ایشان اشتباه و غیر قانونی است چون این صرفا حق ایشان نیست بلکه حق سازمان تامین اجتماعی است که وظیفه پشتیبانی ایام بازنشستگی و دیگر موارد را برعهده دارد . 


7- ببخشید مزاحم شما شدم ! سوالی داشتم خدمتتان . اینکه بنده از اتباع افغان هستم و دارای کارت شناسایی و کارت کار کارگری بیست و چهار سال سن . بنده برای کارهای بیمه تا الان هیچ اقدامی انجام ندادم تا زمانی که متوجه شدم اتباع خارجی هم از شرایط تقریباً یکسانی با اتباع ایرانی بهره می برند ( به جزء حق بیمه بیکاری). حداقل طول دوران بیمه پردازی و سن چند سال و چه مدت است ؟ واینکه بنده سه سال تمام در کارخانه مشغول به کار هستم وهمان طور عرض کردم برای بیمه اقدامی انجام نداده ام آیا زمانی که بیمه انجام دهم نمی شود این سه سال هم جزء سابقه بیمه رد شود با پرداخت هزینه آن توسط خودم ؟ برای ما همان طور که در کانالتان فرمودید: ز بیست هفت درصد حق بیمه ای که باید پرداخت شود هفت درصد توسط بیمه شونده و بیست درصد توسط کارفرما پرداخت شود؟ درست است ؟ حداقل طول دوران بیمه پردازی 20 سال است و البته بهترین دوره ، دوره 30 ساله است . اگر به اداره کار بابت آن 3 سال شکایت کنید و رای بگیرید می توانید سابقه اش را به سابقه تان اضافه کنید . بله 7 درصد از بیمه شده کسر می گردد و 20 درصد از کارفرما ! 


8- من بیمه حرف و مشاغل هستم 12 درصد ! برای ماه اسفند هزینه درمان زده 40000 هزار تومان خواستم ببینم درسته با توجه به اینکه اسفند 29 روزست چرا باید از ماههای قبل هزینه بیمه من بیشتر بشود ؟ فکر کنم باید 34 هزار تومان باشد . معمولا مابه التفاوت مبالغ را در ماه آخر محاسبه و دریافت می کنند . 


9- اول اینکه تمام کسایی که بیمه می شوند مثلا بیمه مشاغل آزاد یا اختیاری یا کارگری قالیبافی وهرکدام این ها حق بیمه متفاوتی پرداخت می کنند ! آیا اینها در آخر یک حقوق می گیرند ؟ واگر آره آیا این منصفانه است ؟ دوم اینکه من می خواستم برای خودم بیمه بریزم ! 29 سالمه ! کد ام نوع رو بهم پیشنها د می دهید ؟ .یک جا بهم گفتند فعلا کمترین حق بیمه رو بده چون سال های اول فقط  سابقه جمع می کنی ! گفتند چند سال آخر تغییرش بده . نظرتان چیست ؟من جایی پاره وقت مشغولم وکارفرمایم توانایی ندارد بیمه ام کند  ! حالا بنظر شما خودم بریزم به نفعمه یا از طریق کارفرما بیمه بشم و خودم پرداخت کنم هزینه اش را ؟ بستگی به مبالغ پرداختی در سال های اخر دارد . مبلغ پرداختی صرفا برای بازنشستگی نیست و ممکن است خدمات درمانی یا ازکارافتادگی و یا موارد دیگر را نیز پوشش دهد . زیاد منصفانه نیست به نظر من ! بیمه حرف و مشاغل یا اختیاری را پیشنهاد می کنم ! با قانون فعلی حرف مشا درست است ولی ممکن است قانون عوض شود و تمامی پرداختی ها روزی ملاک قرار گیرد . بیمه اجباری معمولا خیلی بهتر است و خدمات بیشتری دارد . 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی