شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

درخواست ازکارافتادگی در بیمه روستائیان و عشایر

 1- لطفا در مورد ماده 3 قانون بیمه شخص ثالث که تصویب شده یا نه توضیح دهید ؟ این ماده پارسال اردیبهشت ماه تصویب شد ولی برای بیمه نامه هایی که از مرداد ماه امسال تمدید شده باشد اجرایی می گردد و بر طبق آن بابت حادثه هایی که برای راننده مقصر حادثه پیش می آید دیه پرداخت می گردد . 


2- این ماشین ۲۰۶ تولید ۹۵ چقدر افت قیمت می خورد در حالی که یک سال و نیم کار کرده است ؟ کاپوت و گلگیر و در و گلگیر عقب تعویض شده اند ؟ ایر بک ها هم عوض شده است ؟ ممنون میشم اگر بفرمایید چقدر می شود و چطور دقیق محاسبه می شود ؟ بابت کاپوت و گلگیر جلو هر کدام 4 درصد محاسبه می شود و بابت در و گلگیر عقب هر کدام 5 درصد که روی هم می شود 18 درصد قیمت خودرو با شرایط قبل از تصادف . بابت ایربگ چیزی کسر نمی گردد . 


3- بنده تصادف کردم و یک خودروی سمند از عقب صدمه دیده است ، سپر عقب تعویض شده و قسمت هایی از آن دوباره خمیر و با رنگ قلم کاری شده و در چند قسمت تو رفتگی ها وجود دارد. به نظرتان با چند تومان افت قیمت توافق کنیم ؟ بستگی به این دارد که مدل سمند مربوط به چه سالی باشد . 5 درصد قیمت همان سمند قبل از تصادف حدود افت قیمت ان است که البته دوندگی زیادی برای گرفتن آن لازم است  . با مبلغ کمتر از آن توافق کنید . 


4- سایت تان را در رابطه با بیمه روستایی مطالعه کردم خیلی مفید بود . قاعده مستمری بیمه روستایی چگونه است ؟ همچنین کارافتادگی ؟ منظورم اینکه حقوقشون چطور محاسبه می شود ؟ فرمولش چطور ؟ لطفا با مثالی بفرمایید ؟ توان مالی ما در پرداخت حق بیمه کم هست حدود ماهیانه 150 تومان ؟ بنظرتون بیمه مشاغل آزاد بریزم بهتر یا روستایی ؟ نحوه محاسبه مستمری بیمه روستایی کاملا واضح است و من در مقالات سایت کاملا توضیح داده ام . شما یک گروه درآمدی از 8 گروه موجود را انتخاب می کنید و براساس آن پرداخت می کنید . وقتی از نظر سن و سابقه به زمان بازنشستگی رسیدید مطابق با آن گروه مستمری می گیرید . گروه را معمولا نمی توان عوض کرد واگر عوض شود در محاسبه مستمری تاثیر می گذارد . ازکارافتادگی آنه هم مانند تامین اجتماعی و اصلا در کمیسیون های پزشکی تامین اجتماعی بررسی می شود . هم بیمه حرف و مشاغل آزاد فعلا خوب است و هم روستائی و در مورد آینده هم نمی توان به درستی نظر داد . 


5- پسرم روز چهارشنبه گذشته در مدرسه در بازی فوتبال دستش از مچ شکسته شد ‌و الان در گچ است . آیا باتوجه به اینکه بیمه دانش آموزی عضو است  می توانیم مدعی برای دیه بشیم . از پاسخگویی تون  سپاسگزارم ؟! نه متاسفانه . تنها در صورت نقص عضو می توانید از دیه استفاده کنید که موردی که فرمودید جزء موارد نقص عضو محاسبه نمی شود . فقط می توانید هزینه های درمانی را از طریق این بیمه نامه تا حدی جبران کنید . 


6- با سلام ! آیا صندوق خسارات بدنی همه خساراتی رابه عهده می گیرد ؟ خساراتی را که نتوان به هر طریقی از طریق بیمه شخص ثالث پرداخت نمود مانند فراری شدن مقصر یا نداشتن بیمه شخص ثالث و مواردی از این قبیل توسط صندوق خسارات بدنی پرداخت می گردد . 


7- من درپیش دبستانی مشغول به کارهستم وهنوز بیمه ای برایم رد نشده است . درطرح کارورزی ثبت نام کردم !حالا اگرمدیر پیش دبستانی اسم مرا درسایت برای کارورز رد کند بیمه آن جز سابقه آموزشی حساب می شود ؟ بله در صورتیکه حق بیمه توسط دولت پرداخت شود سابقه تامین اجتماعی برای شما محاسبه شده و همچنین سابقه آموزشی نیز برای آینده محسوب می گردد . 


8- من در بوشهر در شرکتی ساختمانی کار می کردم که  در حین کار از ارتفاع افتادم  ومهره کمرم جابجا شده و مورد جراحی وپلاتین  گزاری  شد و قوزک پای چپم ترک بر داشته  که الان سه ماه هم طول درمان برایم در نظر گرفته اند . می خواستم بدانم  دیه اش چقدر می شود و سه ماه استراحت پزشکی تامین اجتماعی که متاهل هم هستم  چقدر می شود ؟ ممنون می شوم جواب بدهید ؟ اگر مهره کمرتان شکسته باشد 10 درصد دیه دارد که معادل 21 میلیون تومان به نرخ دیه سال 1396 می شود . اگر نشکسته باشد ارش دارد و توسط پزشکی قانونی مشخص می گردد . بابت ترک خوردگی قوزک پای چپ اگر به خوبی درمان شود 13.33 درصد دیه دارد که معادل 28 میلیون تومان می شود . بابت 3 ماه استراحت 3/4 میانگین دستمزد حق بیمه در سه ماه  آخر برای هر ماه پرداخت می گردد . 


9-کسی که مبتلا به ایدز باشد شامل از کارافتادگی می شود؟ بله در صورتیکه شدت گرفته باشد از کارافتادگی به ایشان تعلق می گیرد . 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی