شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

جریمه عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی

 1- دیه شکستگی جناق سینه چقدر هست و کاهش سطح هوشیاری شدید ؟ بعد توی بیمارستان دکتر گفتند دنده سمت چپ شکسته ولی الان توی نظریه پزشک قانونی قید نشده چکار باید کرد؟ بعد این تصادف در حین ماموریت اتفاق افتاده سرنشین تاکسی خطی بودن هزینه های بیمارستان و تجهیزات پزشکی و غیره توسط چه کسی باید پرداخت بشود ؟راننده  مقصر؟ یا شرکت ؟ اولی 2.5 درصد و دومی ارش دارد. باید اعتراض کنید . راننده مقصر و البته باید جدا شکایت کنید و ممکن است دادگاه موافقت نکند و همان دیه را کافی بداند .


2- بنده مهندس عمران هستم وچند روز است به عنوان سرپرست اجرا در یه کارگاه ساختمانی کار می کنم .قرار شده تا آخر ماه قرارداد کار با مالک ببندیم . می خواستم بدانم طبق قانون کار عیدی ، پاداش و سنوات چطوری به من تعلق میگیره و مقدار هر کدامش سالیانه چقدر است ؟  به ترتیب 2 ماه حقوق و 1 ماه حقوق . البته با توجه به کارکرد محاسبه می شود .


3- جریمه عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی را چطور می توان کم کرد؟ باید به هیات بدوی تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی مستقر در شعب تامین اجتماعی اعتراض کنید و نهایتا به هیات تجدیدنظر مستقر در ادارت کل تامین اجتماعی .


4- می خواستم بدانم اگر کارگاهی طبقه بندی مشاغل رو اجرا نکند چه جرایمی برایش در نظر گرفته می شود ؟ و اگر دیر اجرا کند باز هم جرایم لحاظ می شود ؟ جریمه خاصی نیست فقط اگر کسی شکایت کند و رای بگیرد تمامی حقوق و مزایای وی باید بر طبق طرح طبقه بندی مشاغل  پرداخت گردد از هر زمان که کارگاه مشمول طرح می شده است .


5- اینکه شما نوشتید در بیمه مشاغل خانگی نیاز نیست حق بیمه درمان را بپردازیم منظور چیست ؟ و یک سوال دیگر این است که اگر من بیمه مشاغل خانگی بشوم چون قبلا سابقه بیمه داشتم و الان نزدیک سه سال است که پرداخت نکردم می توانم این فاصله رو یکجا پرداخت کنم تا این فاصله برطرف بشه و جزو سوابقم محسوب بشه ؟ اختیاری است . می توانید دفترچه درمانی بخواهید می توانید هم نخواهید . نمی توانید حق بیمه گذشته را پرداخت کنید .


6- با عرض سلام خدمت شما ! آدرس تلگرامتان را از داخل سایتتان پیدا کردم . من از سال 1385 در  یکی از واحد های دانشگاه آزاد بصورت حق التدریس کار می کردم .  حق بیمه واریزی از طرف دانشگاه بر اساس ساعت حق التدریس (سالی حدود 4-3 ماه ) بود. از ابتدای دی سال 1390 خود را بیمه مشاغل آزاد کردم و تا کنون بطور مرتب حق بیمه خود را پرداخت نموده ام . یک ماه بعد از اینکه خود را بیمه مشاغل آزاد کردم دانشگاه حدود 4 ماه برایم بیمه ریخت و از آن به بعد تاکنون فقط بیمه مشاغل آزاد دارم. آیا این تداخل پرداخت باعث ابطال قرارداد مشاغل آزاد می شود و این 7 سال بیمه مشاغل آزاد ازبین میرود؟ ممنون می شم راهنمایی کنید که چه کاری انجام بدهم. امروز برای تمدید دفترچه بیمه نزد یکی از کارگزاری های تامین اجتماعی رفتم .از مسوولشان سوال کردم گفتند ممکن است مشکل ایجاد بشه ؟ قانونا همزمان نباید بیمه اجباری و خویش فرما داشته باشید . اما تامین اجتماعی معمولاایراد نمی گیرد تا وقتی که بخواهد براساس این حق بیمه تعهدی را بر عهده بگیرد . مثلا بخواهد کمک هزینه ایام بیماری بدهد یا مقرری بیمه بیکاری بدهد یا مستمری برقرار کند . در اینگونه مواقع برای دوره زمانی مشترک که حق بیمه از 2 جا پرداخت شده است یکی را حذف می کند (معمولا بیمه خویش فرما را حذف می کند) و مبالغ دریافتی را نیز مسترد نمی کند . در هر حال این کار سودی ندارد و بهتر است سعی کنید همزمان از دو جا بیمه پرداخت نکنید . 


7- بیمه من در شعبه 18 تامین اجتماعی ارئه شده . برای دریافت دفترچه بیمه آیا میتوانم به کارگزاری شعبه 28 مراجعه و اقدام به دریافت بیمه نمایم یا فقط از کارگزاری های مخصوص شعبه 18 باید اقدام نماییم ؟ اگر اولین دفترچه تان باشد باید به همان کارگزاری مراجعه کنید وگرنه هر کارگزاری که بخواهید می توانید بروید .


8- می خواستم بدانم از تاریخ 96.9.21 رباط صلیبی پایم در کارگاه آسیب دید . که الان عمل جراحی کردم وتا 29 اسفند دکتر استراحت پزشکی داده است . می خواستم بدانم در مجموع 100 روز می شود استراحت من ! آیا بیمه این 100 روز را تایید می کند؟ممنون می شوم اگر راهنمایی کنید ؟ و نکته بعدی اینکه من رفتم بیمه همین موضوع را گفتم وبیمه خلاصه پرونده پزشکی واستراحتهای پزشکی را از من گرفت و یک نامه پیوست داد که برم کمیسیون ورفتم کمیسیون و آنجا گفتند تاریخ 96.12.9 آنجا حضور داشته باشم که تایید کنند . ولی تا همان روز 80 روز استراحتم می شود . ممکن است تایید نکنند . باز ببخشید صحبت هایم طولانی شد ؟ بررسی این موضوع در صلاحیت متخصص ارتوپدی و کمیسیون ارتوپدی سازمان تامین اجتماعی است . بعضی مواقع 1 ماه تائید می کنند و بعضی مواقع هم تا 6 ماه تائید می کنند . 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی