شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

قسطی کردن پرداخت حق بیمه سربازی

 1- برادر بنده چندماه قبل باموتورسیکلت تصادف کردم وبینی ام شکست و صورتم هم زخمی شد والبته دیه گرفتم . اما متاسفانه چندروز قبل هم باموتورسیکلت حادثه ای مشابه برام اتفاق افتاده است !! به نظرشما باز هم می توانم دیه بگیرم ازهمان چند ناحیه وبه خصوص بینی یامشکلی پیش می آید ؟ قانونا بله می توانید ! البته پزشکی قانونی به سختی قبول می کند و بیمه هم ممکن است فکر کند صحنه سازی کرده اید ! نهایتا تنها آسیب های جدید قابل بررسی است.


2- بنده۳۱سالمه وقبلا حدود ۷ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و کارگران ساختمانی بودم . حالا می خواهم خود را بیمه اختیاری نمایم و همسرم هم از دفترچه تامین اجتماعی بهره مند باشد . آیاهمسرم هم احتیاج به آزمایشات اولیه را دارد یا خیر.البته ذکرکنم که همسرمن درحال حاضر باردار می باشد ؟ نه نیازی نیست . آزمایشات اولیه برای بررسی میزان ارکارافتادگی بیمه شده اصلی است و ربطی به اعضای خانواده ندارد .


3- سلام و عرض ادب، ببخشید سوالی داشتم ! اگه محبت بفرمایید ممنون می شوم ؟ کسانی که بازنشسته کار سخت و زیان آور می شوند ودر طول این بیست سال از بیمه بیکاری استفاده نکرده اند آیا امتیازی در پرداخت حقوق توسط سازمان بیمه شامل حال آنها می شود یا نه  ؟ نه متاسفانه . مستمری شان ربطی به عدم استفاده از مقرری بیمه بیکاری ندارد.


4- من دو ماه پیش تصادف کردم و یکی از مهره های کمرم شکست . دادگاه برایم 4 ماه طول درمان و 50 درصد دیه جهت مراجعه به شرکت بیمه مشخص کرد. الان 3 هفته است که به شرکت بیمه مدارک دادیم. پاسخگو نیستند و می گویند تا آخر  اسفند زمان می برد . آن هم قول نمی دهند. باید رضایت محضری بدهید. آیا لازم است؟ شرکت بیمه هم بیمه کوثر هست ؟ 1 ماه بعد از رای دادگاه وقت دارند . ولی معمولا 2 ماه طولش می دهند . به نظر من از طریق بیمه مرکزی پیگیری نمائید .رضایت محضری بابت چه موضوعی ؟ دلیلی ندارد !


5- بنده قصد خرید بیمه خدمت سربازیم را دارم . اقدام هم کردم ، مسئول بیمه فرمودند که باید طی 12  قسط که جمعا می شود 5 میلیون پرداخت کنم . با توجه به اینکه بنده 10سال سابقه کار در یک محل دارم و 10سال دیگه با سختی و زیان آور سابقم پر می شود و بازنشست می شوم ، آیا خرید بیمه سودی برایم دارد یا نه ؟ حقوق ماهانم 4 میلیون تومان است و خدمتم 20 ماه بوده و الانم 34 سالم است ؟! بله تاثیر مثبت دارد . شما بابت هر سال مشاغل سخت و زیان آور 1 سال و نیم سابقه تان محسوب می گردد . برای محاسبه مستمری میانگین 2 سال آخرتان محاسبه می شود و در تعداد سال ها ضرب می گردد . بنابراین افزایش سابقه از طریق خدمت سربازی به نفع تان است.


6- من بعد از ازدست دادن کارم مشمول یک سال دریافت بیمه بیکاری شدم و الان از فروردین تا آذر برایم واریز شده است. سوالی که دارم این است که عده ای می گویند بهتره همه 12 ماه را نگیری تا  در این ده سال اگه باز کارت را از دست دادی باز بتونی از بیمه بیکاری استفاده کنی. آیا این صحت دارد؟ یا اینکه نه درهرصورت من تا ده سال آینده حق استفاده از بیمه بیکاری ندارم ؟ با سلام . ربطی به سابقه ندارد و شما نهایتا در طول دوران بیمه پردازی می توانید تا 52 ماه مقرری بیمه بیکاری در صورت متاهل بودن استفاده کنید . به ازاء هر سال کارکرد مثلا 6 ماه تا 2 سال می توانید 1 سال بگیرید . البته اگر برای آینده هم ذخیره کنید خوب است . ارتباطی به 10 سال و این جور حرف ها ندارد .


7- من بر اثر حادثه ای که در مسیر رفتن از محل کار به منزل برایم اتفاق افتاد، دچار شکستگی قوزک پای چپ شدم که منجر به گچ گرفتن پای چپ تا زیر زانو  شد. به دلیل شرایط  قرارداد و نیاز به کار مجبور شدم با همان وضعیت شکستگی و با گچ و عصا به کار مشغول شوم . یک هفته موفق به حضور نشدم و کار فرما ۲۱ روز بیمه برایم رد کردند . لطفا راهنمایی بفرمایید برای گرفتن روزهای بیمه که به جای ۳۰ روز ۲۵ روز شده است، چه کنم ؟ از پزشک معالج تان گواهی استراحت پزشکی بگیرید . با تائید پزشک معتمد شعبه تامین اجتماعی ، سابقه تان لحاظ می شود و کمک هزینه ایام بیماری نیز به شما تعلق می گیرد .


8- حدود 2 ماه پیش ماشینم در جاده بعد از انحراف از مسیر و برخورد با تپه شنی چپ کرد و با توجه به اینکه با شخص یا اشخاص دیگری تصادف نکرده بودیم ف ماشین رو با یدک کش به سوله ارجاع دادم . بعد به بیمه مراجعه کردم برای دریافت بیمه بدنه با هزارجور نه و تهمت و ...گفتند باید کروکی داشته باشید که من نداشتم . به شهرستان محل حادثه مراجعه کردم و بعد از شکایت در شورای حل اختلاف و دادگستری و ... (و هزارتا بدبختی) دادگستری من را ارجاع داد به افسر راهنمایی و رانندگی کروکی فرضی و تامین دلیل گرفتم. تحویل بیمه دادم . با توجه به اینکه مدت تقریبا 1ماه از حادثه و بیمه ام گذشته بود حس می کنم سخت گیریهای بیمه دلیلش این بود چون به عناوین مختلف این حرف رو تکرار کردند.  کارشناس بیمه از ماشینم بازدید کرد و گزارشش رو نوشت و گفت ماشین رو ببرید برای تعمیر. دوهفته بعد کارشناس خسارت هم از بیمه ی (ستاد مرکزی تهران) به شهرستان ما آمد و از ماشینم که درحال تعمیر بود بازدید کرد و بعد از یک مصاحبه و ... خسارت رو تایید کرد. پرونده رو با خودش برد تهران . الان 10 روز است از این موضوع می گذرد . با تهران صحبت کردم (چون نماینده این بیمه در شهرستان ما خیلی ضعیف عمل می کند و گفت با تهران تماس بگیرید !) . تهران گفت چون در زمان حادثه کروکی نداشتی د  پرونده  شما دست افسر تحقیق هست جوابش به زودی می آید ؟  البته سوالتان را مطرح نکردید . برای استفاده از بیمه بدنه وقتی به موانع ثابت بر می خورید حتما باید کروکی داشته باشید . چون کلاهبرداری از این طریق زیاد شده است معمولا بیمه ها سخت گیری می کنند . اما اگر احساس کردید بیش از حد طول کشیده است به بیمه مرکزی شکایت کنید . 


9- می خواستم بدانم شخصی که می خواهد برود سربازی از روز اول بیمه می شود و می تواند دفترچه بیمه بگیرد ؟ بله می تواند دفترچه خدمات درمانی بگیرد . دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح !

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی