شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

دیه شکستگی ساعد

 1- دیه یه ضربه مشت زیر چشم چقدر است ؟ بستگی به آسیب دارد . اگر قرمز یا سیاه شود 0.6 درصد دیه دارد که به نرخ دیه سال 96 معادل 1 میلیون و 260 هزار تومان می شود . اگر کبود شود 0.3 درصد دیه دارد معادل 630 هزار تومان .


2- دیه شکستگی استخوان دنبالچه چقدر است ؟ اگر باعث بی اختیاری مدفوع گردد دیه کامل دارد و در غیر اینصورت ارش دارد و دیه مقدر ندارد . ارش توسط پزشکی قانونی و با معابنه و بررسی دقیق مشخص می گردد.


3- باسلام و خسته نباشید خدمت شما‌. شوهرم اول عید امسال تصادف کرده است . هزینه های درمانش خیلی زیاده ! اصلا شاید خوب نشوند چون استخوان لگنش از ۵ جا شکسته است . عمل اولش که پلاتین گذاشتند و چون پایش ۵ سانت کوتاه بود دوباره پلاتین عوض کردند و پیوند استخوان کردند ولی هنوزم نمی تواند بدون عصا راه برود وپایش کوتاه شده است والانم باید تعویض مفصل کند هزینه عملشم خیلی زیاد است و  دیگه در توانمان نیست . سر عمل دومش  علی الحساب یه ۱۷میلیونی از بیمه طرف حسابش که بیمه معلم است گرفتیم . تو تصادف فردی که بهش زده است مقصر صدرصده ! به نظر شما دیه کامل ایشان چقدر می شود تقریبا ؟ الان یازده ماه که پرونده پزشک قانونیش باز است وایشان نرفته اند سرکار .اگر به خاطر مشکل مالی  عمل تعویض مفصلشان را  بگذاریم بعد از گرفتن دیه! پزشک قانون هزینه عمل تعویض مفصل را محاسبه می کند یا نه ؟ باید نظریه پزشکی قانونی باشد تا بتوان نظر داد . معمولا مبلغی که بیمه ها به صورت علی الحساب می پردازند نصف دیه ای است که به صورت تقریبی محاسبه می شود . بنابراین احتمالا دیه کامل حداقل دو برابر این مبلغی است که پرداخت شده است . پزشکی قانونی کاری به عمل تعویض مفصل ندارد و دیه حراحات و شکستگی ها را محاسبه می کند . بهنظر من بابت شکستگی لگن 16 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 33 میلیون و 600 هزار تومان . بابت تعویض مفصل ارش دارد که کمتر از 10 درصد دیه نیست یعنی 21 میلیون تومان . بابت کوتاهی پا هم ارش دارد !


4- می خواستم بدونم آیا وجود پلاتین در کمر که به علت شکستگی مهره بوده برای راننده ی مقصر نقص عضو محسوب میشه یا نه ؟  اگر پلاتین دائمی باشد حتما ولی اگر دائمی نباشد بستگی به ماندگاری تاثیرات حادثه دارد . اگر ماندگار باشد نقص عضو محاسبه می شود.


5- ببخشید استاد . بنده تصادف کردم  و از قسمت زانو روی کشکک 8 تا بخیه خورده است . زانو کلا ورم و باد کرده و پزشک ارتوپد درتشخیص اولیه گزارش داده: "خونریزی و التهاب داخلی زانوی راست" بعد از آن گزارش یک ماه دوره درمان داده. است . می شود بفرمایید که مبلغ دیه چقدر شامل میشه ؟ باید دوره درمان تمام شود تا بتوان نظر داد . 4 درصد دیه دارد و مقداری هم ارش که پزشکی قانونی مشخص می کند.


6- سلام و خسته نباشی ! من تصادف کردم ! می خواستم بدانم تقریبا چقدر دیه به من تعلق می گیرد ؟ شکسته شدن ساعد دست که تحت عمل جراحی پلاتین گذاشتند با یک ماه طول درمان ! افتادن ناخن کوچک دست راست ! تورم وکبود شدن انگشت دوم و سوم ! شکستن سر پیشانی محل رویش مو که دوازده تا بخیه خورده بود به عمق0/05 و کبود شدن سمت راست سر . بریده شدن ساق پا حدودا ده سانت و کنده شدن یک تکه گوشت پشت ران پا ؟!


  • طول درمان در شکستگی ساعد تاثیری در میزان دیه ندارد . بابت شکستگی اگر به خوبی درمان شود 8 درصد دیه تعلق می گیرد که به نرخ دیه امسال معادل 16 میلیون و 800 هزار تومان می شود . 
  • افتادن ناخن اگر دوباره نروید یا فاسد و سیاه بروید 1 درصد دیه دارد معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان . اگر مجددا سالم بروید 0.5 درصد دیه دارد معادل 1 میلیون و 50 هزار تومان . 
  • تورم و کبود شدن انگشت دوم و سوم هر کدام 1.5 صدم درصد دیه دارد که مجموعا 3 صدم درصد می شود معادل 63 هزار تومان !
  • کبود شدن سمت راست سر 3 دهم درصد دیه دارد معادل 630 هزار تومان !
  • شکستن سر احتمالا از نوه دامیه است که 2 درصد دیه دارد معادل 4 میلیون و 200 هزار تومان 
  • بریده شدن ساق پا احتمالا از نوع دامیه است که 1 درصد دیه دارد معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان . بابت کنده شدن گوشت ارش دارد که باید توسط پزشکی قانونی میزان ان مشخص گردد . 

7- من با نامه کلانتری به پزشکی قانونی رفتم . با توجه به اینکه پزشکی قانونی یک ماه طول درمان مشخص کرده است ، باید یک ماه دیگر هم مراجعه کنم ؟ آیا با همان نامه پزشکی قانونی بعد از مراجعه به دادگاه میتونم ادعای خسارات مالی رو هم داشته باشم؟ نه باید طول درمان تمام شود و از پزشکی قانونی نظریه جدید بگیرید .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی