شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شرایط اشتغال بعد از ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی

 1- پزشک معتمد بیمه برای غرامت نقص عضو حاصل از شکستگی ساق پا در بیمه نامه حوادث گروهی 15 درصد نقص عضو در نظر گرفته است . اگر اعتراض کنیم بیشتر می شود یا کمتر؟ اصلا قابل اعتراض هست ؟ البته بهتر بود به طریقی از کانالی غیر از پزشک معتمد پیگیری می کردید . با این حال توصیه می کنم در این مورد اعتراض نزنید . کارشناسان بیمه رای همدیگر را نقض نمی کنند و اگر نقض بکنند به سمت کمتر شدن است تا بیشتر شدن !


2- من درخواست باز پس گرفتن مبلغ پرداخت حق بیمه سربازی کردم .اعزام به سربازی 1365/2/24 و  پایان  1365/5/30  می باشد . 20 ماه و 24 روز هم گواهی بسیج خدمت داوطلبانه در جبهه دارم که جزء خدمت سربازی حساب شده و پشت کارت پایان خدمت نوشته شده است وجمعا دوسال شده است . گفتند که بازپس گرفتن حق بیمه پرداخت شده فقط شامل سربازی هست!! ومدت حضور در جبهه را شامل نمی شود وپولم را پس ندادند ! با این توضیحات آیا بخشنامه ای ، چیزی هست که به آن استناد کنم و پولم را پس بگیرم؟ راستش برای من عجیب هست که چرا برای حضور داوطلبانه در دوران دفاع مقدس پول باید داد ! از شما خیلی ممنون هستم که راهنمایی می کنید. ضمنا قبل از هر گونه سابقه سربازی ویا جبهه سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی هم دارم ؟ حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل نیز همانند سربازی می باشد . دستورالعمل ارائه می گردد.


3- خانمی دارای پروانه کسب بوده است . آیا می تواند شوهرش را از این طریق بیمه تامین اجتماعی نماید ؟ اگر کسب و کاری راه اندازی نماید بله می توانید ایشان را به صورت اجباری بیمه نمائید


4- بازعرض سلام و خسته نباشید . بنده ازکارافتاده هستم . الان به خاطر مشکلات می خواهم دریک شرکت شروع بکارکنم  .ایا از طرف بیمه تامین اجتماعی مشکلی برای حقوقم پیش نمی آید و بازرس می تواند ایجاد مشکل کند؟  بله متوجه شوند مستمری ازکارافتادگیتان قطع می شود و مجددا به کمیسیون پزشکی معرفی می شوید . از نظر قانون تامین اجتماعی در حال گرفتن مستمری ازکارافتادگی نمی توانید مجددا شاغل گردید.


5- من حدود چهارسال سابقه بیمه تامین اجتماعی تا سال 86 دارم . از آن سال تا آبان 95 کار نکردم واز بیمه بیکاری هم استفاده نکردم.آبان 95 تا اسفند 96 کار میکنم .از اسفند که پایان قرارداد هست دیگه قرداد نمی بندم و می خواهم تا تیرماه 97کار نکنم ودر این مدت می خواهم از بیمه بیکاری استفاده کنم . سوال من این است که اگه بیمه بیکاری من 18 ماه باشد  و من بعد چهار ماه بروم سرکار وبقیه آن را استفاده نکنم با چه شرایطی دوباره می توانم از بیمه بیکاری در آینده استفاده کنم اگر نیاز شد ؟ آیا بعد رد یکسال بیمه از یک کارگاه آیا اگه بیکار شدم میتونم ازش استفاده کنم یا نه ؟ ودرکل شرایط استفاده مجدد از بیمه بیکاری چیه؟ شرایط استفاده مجدد حداقل یک سال کارکرد در کارگاه جدید است و متناسب با سابقه بیمه و با کسر دورانی که از مقرری بیمه بیکاری استفاده کرده اید می توانید مجددا استفاده کنید . توصیه ام این است که اگر می توانید کار کنید استفاده نکنید چون ممکن است روزی واقعا بیکار شوید و نتوانید از این مقرری استفاده نمائید . چون سقف دارد !


6- من در ۲۷ اردیبهشت ۹۷ شصت سالم تمام می شود و در آن موقع ۱۹ سال و ۸ ماه بیمه پرداخت کرده ام . برای دریافت مستمری کامل باید ۴ ماه بعداز اردیبهشت یعنی تا پایان شهریور ۹۷ بیمه پرداخت کنم؟ و اینکه میگویند از سال آینده به ازای هرسال ۶ ماه به سن بازنشستگی اضافه می شود آیا این موضوع صحت دارد ؟ بله . برای دریافت حداقل حقوق کامل باید 20 سال سابقه داشته باشید . موردی که فرمودید قطعا به زودی اجرایی می شود ولی هنوز قانون آن تصویب نشده است . به نظر من تا پایان سال بعد احتمال اجرایی شدن آن هست.


7- من پانزده روز پیش سر کار یک بند انگشتم قطع شد.من بیمه تامین اجتمایی کارگران ساختمانی هستم .وقتی به بیمه مراجعه کردم گفتند  پنج سال پروانه ساختمان تمام شده وچیزی بهت تعلق نمی گیرد .اگر امکان دارد راهنماییم کنید ؟ ساختمانی که در آن کار می کنید باید پروانه اش اعتبار داشته باشد .

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی