شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

دیه از بین رفتن موی سر

 1- ببخشید من بعد از اینکه تصادف کردم به بیمارستان دولتی منتقل شدم و به دلیل عدم رسیدگی برادرم من را به بیمارستان خصوصی برد والان خلاصه پرونده بیمارستان خصوصی را دارم و درواقع فقط جاهایی که جراحی شده را در خلاصه پرونده نوشته و درواقع کامل نیست . حالا نظر شما چیست من چکار کنم ؟ اگر به بیمارستان دولتی مراجعه کنم میتواند خلاصه پرونده قبلی را در اختیارم قرار دهد ؟ میشه بهم بگی حدودا چه مقدار دیه به خرد شدن لگن سمت راست در صورتی که محدودیت حرکتی دارد تعلق میگیرد ؟ بهتر است با نامه دادگاه یا پزشکی قانونی به بیمارستان قبلی مراجعه و پرونده تان را بگیرید . بابت خردشدگی 1/6 دیه کامل تعلق می گیرد معادل 35 میلیون تومان به نرخ دیه سال 1396 . بابت محدودیت حرکتی نیز ارش دارد .


2- شکستگی بدون جا به جایی پای چپ زیر مفصل و کشیده شدن رگ دو پا و ورم و کبودی دو پا چقدر دیه دارد ؟ شکستگی بدون جابجایی در صورتیکه به خوبی درمان شود 8 درصد دیه دارد که معادل 16 میلیون و 800 هزار تومان می شود و اگر به خوبی درمان نشود 10 درصد دیه دارد که به نرخ دیه امسال 21 میلیون تومان می شود . بابت ورم و کبودی هر مورد 0.15 درصد دیه دارد که معادل 315 هزار تومان می شود . بابت کشیده شدن رگ پاها ارش دارد که تنها پزشکی قانونی می تواند آن را مشخص کند .


3- شكستگي بازو و داشتن پلاتين در آن چقدر ديه دارد؟ اگر به خوبی درمان شود و پلاتین دربیاید 8 درصد دیه کامل دیه دارد که به نرخ دیه سال 1396 معادل 16 میلیون و 800 هزار تومان می شود . اگر پلاتین کلا در نیاید یا بعد از درآوردن به خوبی جوش نخورده باشد 10 درصد دیه دارد که معادل 21 میلیون تومان می شود .


4- سلام ببخشید میشه دیه من که بر اثر تصادف برایم بریدند را بگوئید چقدر است ؟ ۱- بابت آسیب نسج نرم مچ پای چپ وکشیدگی رباطی ارشی به میزان یک درصد(۱%) . ۲-بابت پارگی رباط متقاطع قدامی زانوی چپ ارشی به میزان هشت درصد(۸%)  تعیین میگردد . ( در ضمن ماه صفر تصادف کردم) ؟ تصادف در ماه صفر تاثیری در میزان دیه جراحات ندارد . 9 درصد ارش به شما تعلق گرفته است که معادل 18 میلیون و 900 هزار تومان به نرخ دیه سال 1396 می شود . 


5- در مورد دیه هم مقدار تقریبی می شود بگوئید ؟ استخوان پا درشت نی و نازک نی نوشتند شکستگی و جابجایی و چند تا از استخوان های  کف و مچ پا  شکستگی دارد . در کل حدود ۵ تا شکستگی دارد ! پای راستش و یک زخم خیلی عمیق که گوشت پایش کنده شده است و استخون پا را برده اندازه بند انگشت . و انگشت وسطی پا نیز حدود دو بند قطع شده است ؟ بابت شکستگی استخوان های درشت نی و نازک نی در صورتیکه به خوبی درمان شود 8 درصد دیه دارد و در صورتیکه به خوبی درمان نشود 10 درصد دیه دارد . هر درصد دیه به نرخ سال 1396 معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان می شود . بابت استخوان های مف و مچ پا ارش دارد که با توجه به تعداد استخوان ها مشخص می گردد . بابت زخم پا احتمالا از نوع متلاحمه است که 1.5 درصد دیه کامل دارد . بابت قطع دو بند انگشت 1/15 دیه کامل دیه دارد که معادل 14 میلیون تومان می شود . 


6-سلام خسته نباشید ! دیه شکستگی استخوان بازوی راست و پارگی تاندول صلیبی acl چقدر می شود ؟ شکستگی استخوان بازوی راست در صورتیکه به خوبی درمان شود 8 درصد دیه دارد که معادل 16 میلیون و 800 هزار تومان می شود . پارگی رباط صلیبی نیز 8 درصد دیه دارد . 


7- منطقه خالی شده از مو به میزان 4 و نیم درصد از کل ناحیه مودار سر تعیین می شود ! این عبارت بالا به چه معنا است ؟ اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم ؟ یعنی 4.5 درصد دیه دارد که به نرخ دیه امسال 9 میلیون و 450 هزار تومان می شود . 


8- سلام . خسته نباشید . من آی دی تلگرامتان را از سایت گرفتم . نوشته بودید مشاوره رایگان می دهید ! سوالی داشتم خدمتتان ؟! من سه ماه پیش تصادف کردم و بازوی دست چپم شکست و عمل جراحی شدم .الان دستم مثل قبل حرکتش خوب نیست و خیلی کارها را نمی توانم انجام بدهم ؟به نظرتان پزشک قانونی برای من نقص عضو می زند ؟ سری دوم معاینه پزشکی قانونیم هنوز وقتش نرسیده است ؟ البته اگر بازویتان شکسته باشد و حرکتش خوب نیست به صورت عادی 10 درصد دیه کامل تعلق می گیرد که به شما پرداخت می گردد مگر اینکه خودتان مقصر حادثه باشید ! اگر عدم تونائی انجام کارها دائمی شود نقص عضو محاسبه می گردد . 


9-دیه برایم رد کردند ولی ننوشتند چند درصد ؟! خواستم ببینم شما می دانید ؟ پارگی حارصه ابرو  ، سمت چپ پیشونی زخم شد ولی خراش بود ، زخم بین دو ابرو زخم جزئی ، مچ دست و ضربه دیدگی مچ دست . ممنون می شوم بگوئید ؟ باید پزشکی قانونی نظر دهد ولی احتمالا بابت حارصه ابرو 1 درصد دیه کامل تعلق می گیرد . بابت زخم های ابرو و پیشانی دو درصد تعلق می گیرد . بابت ضربدیدگی ارش دارد . ربطی به ماه حرام ندارد . هر درصد دیه کامل 2 میلیون و 100 هزار تومان می شود . 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی