شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

دیه جائفه چند درصد است؟

 مهران محمودی بنده گزارش پزشکی قانونی رو گرفتم و برای دادگاه بردم. گزارش ابهامات زیادی برام داره که مرددم اعتراض کنم برای صادره ؟ یا منتظر رای بشم یا همه روند رو به وکیل مجرب واگذار کنم؟ در گزارش به پارگی پرده صفاق اشاره شده. بنده متوجه شدم که ثلث دیه کامل هست این جراحت. اما اینکه پزشکی قانونی تنها عبارت بالا رو نوشته کفایت میکنه یا باید حتما از لفظ ®جائفه® استفاده میکرد تا برای احقاق ثلث دیه الزام باشه؟ ایا آسیب دیدگی کلیه هم جائفه محسوب میشه؟ پزشکی قانونی بابت این موضوع به لفظ «اسیب دیدگی کلیه از نوع درجه اول» بسنده کرد درباب پوست هم بازهم ابهام داره گزارش که به درصد سوختگی اشاره نکرده و فقط از لفظ«سوختگی شیمیایی پوست باسن چپ و راست به اندازه مساحت تقریبی دو‌ درصد پوست بدن» در هیچ‌کدام از ده سطر نامه به ارش یا دیه یا درصد اشاره نشده و فقط در دوجا از حارصه و دامیه بهره گرفته با عنایت به اینکه نگارنده در دو بند گزارش از این دو واژه برای تشریح جراحت بهره گرفته . یحتمل بنظر من پارگی صفاق رو موجد «جائفه» ندونسته که سنت شکنی کده در این سطر (تا نظر تخصصی شما چه باشد؟?) خواهشمندم مبلغ نسبی و احتمالی دیه من رو مشروحا بازگو کنید . که البته دو ماه هم طول درمان درنظر گرفتن که حدود این ماهانه چقدر خواهد شد؟ مورد بعدی شکستگی استخوان جناغی سینه و شکستگی دنده راست (غیرمحیط بر قلب) متصل به  مورد اخری ::: با عطف به یقین خودم بر اسیب دیدگی اساسی دست کم یک دنده چپ (روی طحال) واینکه قانونگذار دیه عضو را دو نیم برابر دنده راست تعیین کرده و دیه مضاعف و فوق العاده ای در صورت اسیب دیدگی اعضای زیرین دنده اسیب دید هم معین نموده . که البته آسیب دیدگی کلیه و طحال محرز و گزارش شده آیا می شود که الان که در طول درمان بسر می برم از دنده مذکور عکس و گزارش تهیه کرده و برای پزشک قانونی ببرم یا دیگر کار از کار گذشته و تنها با اعتراض برای پزشک قانونی می شود دوباره دادخواست برای انان تهیه نمود؟ یا روزی که تاریخ مراجه مجدد تعیین نمودند امکان مفتوح کردن این مبحث تازه که قبلا ارتوپد خودم نادیده اش گرفت ‌‌، وجود دارد؟ {با دستاویز به اینکه هیچ درمانی برای دنده وجود ندارد عکس گرفتن را هم بیمورد دانست } مورد پایانی .::اگر ممکن است شماره تماس اعلام نمایید بوسیله ایمیل من چنا تایپ همه این موضوعات سخت است برای متخصص گرامی ؟

·         باید از لفظ جائفه استفاده شود .

·         آسیب دیدگی کلیه معمولا جائفه نیست . ارش دارد و این ارش توسط پزشکی قانونی مشخص می شود .

·         شما نظریه پزشکی قاونی را ارائه نداده اید که من میزان دیه را مشخص کنم .

·         طول درمان دیه ندارد .

·         تا قبل از ارائه نظریه نهایی پزشکی قانونی می توانید مدارک ارائه کنید . 

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی