شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پرداخت حق بیمه به صورت ناقص

 بهرام فرهمند : در یک شرکت خصوصی مشغول بکارم . ایام کاری ما بر اساس تقویم رسمی کشور و ساعت کاری در هفته بیشتر از 44 ساعت است . روزانه 10 ساعت ( 8 صبح تا 18 عصر ) و 60 ساعت در هفته کار می کنیم.

از طرف شرکت بیمه کارگری ام . از روزی که بیمه شدم تا به امروز طبق تقویم رسمی کشور مدام سر کار بودم . نه تعلیق از کار داشتم نه از مرخصی های بلند مدت استفاده کردم . کارفرمای ما  شرکت ثبت نموده است که همه امورات این شرکت ها در یک مکان و  با همان پرسنل انجام می شود 

لیست بیمه  ما هم بعضی وقتا از این شرکت به اون شرکت عوض می شود . اما مالک همه  این شرکت ها یک شخص است مثلا اسم بنده را یکی دو ماه در لیست بیمه شرکت ... قرار می دهد یه وقتایی هم در لیست بیمه شرکت ... یا اون سه تا شرکت دیگر قرار می دهد .

با توجه به اینکه از یک دفتر کاری و همان پرسنل و نیروی انسانی برای پنج شرکت استفاده می کند.لیست بیمه ما هم از این شرکت به اون شرکت تغییر می کند .  این روال برای دریافت بیمه بیکاری ما مشکلی ایجاد نمی کند ؟

سوال دیگه اینکه: وقتی ما بیمه هستیم شرکت هم لیست فرستاده بیمه ! پس جرا در سوابق بیمه ای ما ناشی از بازرسی ثبت شده است؟ مگر طبق قانون کارفرما ملزم به پرداخت بیمه کارگران نیست ؟ اگر هست پس چرا مراجع ذیربط سخت گیری نمی کنند تا کارفرما جرات نداشته باشد لیست بیمه کارگران را رد نکند تا کار به بازرس و بازرسی نکشد ؟

فروردین 97 در سابقه ی من 11 روز ناشی از بازرسی ثبت شده است . مگر ماه فروردین 31 روز نیست؟ چرا 11 روز ؟

وقتی بنده از طرف شرکت بیمه هستم و شرکت هر ماه کامل 30 یا 31 روز لیست می دهد  چرا 21 روز از بیمه بنده در فروردین ماه 97 کسر شد . بازرس نمی داند فروردین ماه 31 روز است؟

من نوع کارم جوریه که بیشتر بیرون از شرکت هستم. مثلا در بانکها و ادارات نماینده شرکت هستم . بیشتر اوقات کارهای مالی و اداری شرکت را بیرون از شرکت انجام می دهم . وقتی در شرکت حضور فیزیکی ندارم دلیل بر کار نکردن من است؟ این بازرس وقتی آمد بازرسی نباید بپرسد علت عدم حضور این کارمند یا کارگر در محل کار چیست؟

 این بازرس ها ناشی و کارخراب کن هستند. من چطور ایامی رو که کار کردم و هر ماه هم کامل کردم اما بخاطر نوع کارم که در بانک ها برای امورات مالی شرکت حضور داشتم بازرس اومد من نبودماون 11 روز رو چطور فهمیده ثبت کرده اما 20 روز را ندیده است ؟

خب برای اون 11 روز هم که بازرس به سوابقم اضافه کرده بنده در شرکت نبودم .بیرون از شرکت دنبال امورات شرکت بودم . اینو چیکارش کنم؟ انتظار ندارید منکه در جایی که مشغول بکار هستم بروم برای این 20 روز از کارفرمای خودم شکایت کنم . اگر پاسخ من این است. پاسخ ندهید لطفا ! یک را مسالمت آمیز باشه لطفا پیشاپیش از صرف وقت برای پاسخ به مشکل بنده نهایت تشکر را دارم. خدا خیرتون بده..من ایمیل ندارم پاسخم را در صفحه سایت شما خواهم دید. سپاسگزارم ؟

1.     هفته ای 16 ساعت اضافه کار به شما تعلق می گیرد .

2.     اگر کارفرمایتان یکی باشد تغییر شرکت ها مشکلی برای دریافت بیمه بیکاری تان ایجاد نمی کند.

3.     بیمه ناشی از بازرسی یعنی احتمالا شما از لیست جا افتاده بودید و بازرس دوباره اسم شما را در لیست ثبت کرده است .

4.     احتمالا بازرس آمده است و شما در محل کار حضور نداشته اید و بنابراین غیبت تان را رد کرده است . ضمنا همکاران یا کارفرما باید دلیل غیبت شما را توضیح می دادند .

5.     پاسخ مناسب این است که تا 6 ماه کارفرما حق دارد لیست را اصلاح کند . اگر کارفرما اسم شما را در لیست رد کرده است برای 31 روز و مدارک کافی برای کارکرد مانند پرداخت حقوق شما را دارد مطمئن باشید تامین اجتماعی حق بیمه شما را رد نمی کند . ابتدا از کارفرما بپرسید حق بیمه شما را کامل پرداخت کرده است یا نه !

نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی