شکایت به اداره کار

 علیرضا بخشی پور : با سلام ! بنده 10 سال است که برای شرکت مسافرتی و گردشگری صدور ویزا در تهران کار کردم و نمایند دائم این شرکت در رشت در این 10 سال بوده ام و پایه حقوق بنده 700000 تومان بوده و در طی این 10 سال هیچ گونه افزایش حقوق و سنوات و بیمه و مزایا و کلیه موارد را نداشتم .

در ابتدا روزمزد دائم بودم ولی بعدا حقوقم ثابت 700000 تومان شد و در طی این سال ها افزایش حقوق نداشتم . در 3 اردیبهشت سال 98 اخراج شدم و هیچ گونه حقوق دریافت نکردم و مزایایی برای بنده در نظر گرفته نشد و بنده هیچ گونه مرخصی در طی این 10 سال نداشتم و الان بیکار هستم و به اداره کار شکایت نامه برای کارفرما تنظیم کرده ام و در آن تمام موارد بازگشت به کار و حقوق و مزایا و بیمه و ... رو در آن تنظیم کردم .

آیا می توانم حقوق و مزایای خودم را به صورت کامل دریافت کنم و چطور صحبت کنم که بتوانم حقم را بگیرم . ممنون می شوم که راهنماییم کنید  ؟ نیازی به صحبت خاصی نیست . واقعیت را بگوئید . صحبت زیاد اهمیت ندارد . مدارک مکتوب را ارائه کنید که در آنجا کار کرده اید . پرینت حساب ارائه کنید که حقوق تان به آن ریخته شده است . بدون مدارک مکتوب به جائی نمی رسید.



نظرات