شکایت به اداره کار

 علیرضا بخشی پور : با سلام ! بنده 10 سال است که برای شرکت مسافرتی و گردشگری صدور ویزا در تهران کار کردم و نمایند دائم این شرکت در رشت در این 10 سال بوده ام و پایه حقوق بنده 700000 تومان بوده و در طی این 10 سال هیچ گونه افزایش حقوق و سنوات و بیمه و مزایا و کلیه موارد را نداشتم .

در ابتدا روزمزد دائم بودم ولی بعدا حقوقم ثابت 700000 تومان شد و در طی این سال ها افزایش حقوق نداشتم . در 3 اردیبهشت سال 98 اخراج شدم و هیچ گونه حقوق دریافت نکردم و مزایایی برای بنده در نظر گرفته نشد و بنده هیچ گونه مرخصی در طی این 10 سال نداشتم و الان بیکار هستم و به اداره کار شکایت نامه برای کارفرما تنظیم کرده ام و در آن تمام موارد بازگشت به کار و حقوق و مزایا و بیمه و ... رو در آن تنظیم کردم .

آیا می توانم حقوق و مزایای خودم را به صورت کامل دریافت کنم و چطور صحبت کنم که بتوانم حقم را بگیرم . ممنون می شوم که راهنماییم کنید  ؟ نیازی به صحبت خاصی نیست . واقعیت را بگوئید . صحبت زیاد اهمیت ندارد . مدارک مکتوب را ارائه کنید که در آنجا کار کرده اید . پرینت حساب ارائه کنید که حقوق تان به آن ریخته شده است . بدون مدارک مکتوب به جائی نمی رسید.



نظرات

مقالات پربازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

حق بیمه تامین اجتماعی آرایشگر

فرم 4 مشاغل سخت و زیان آور یا فرم اعتراض به رای کمیته بدوی

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

آیا به کشاورزان سختی کار تعلق می گیرد؟

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

ساعات مراجعه بازرسان بیمه تامین اجتماعی

تفاوت افزایش مستمری یعنی چه؟

آیا می توان به صورت همزمان بیمه نیروهای مسلح و تامین اجتماعی شد؟