دریافت حقوق و مزایا از کارفرما

 آتنا : سلام ! وقت بخیر  ! من به مدت پنج ماه در بک شرکت مشغول به کار بودم و حقوق بهمن تا پنج اسفند من پرداخت نشده است . حقوق فروردین هم یک مقداری به عنوان علی الحساب پرداخت شد و مابقي حقوقم هنوز پرداخت نشده است .

 یک هفته به پایان قراردادم اعلام کردم قصد قطع همکاری دارم . کار هایی که انجام داده شده توسط من را ناقص و به من گفتند که یک کارمند ضعیف هستید و کارایی پایینی داری و از فردای زمان اعلام قطع همکاری من گفتند نیا و یا این یک هفته را مرخصی بگیر یا استعفا بده که من هیچ کدام را انجام نداده و سه روز بعد اقدام به شکایت کردم ؟

 در چنین شرایطیی ایا حق با من است یا کارفرما ؟ از پاسخگویی شما پیشاپیش سپاس گزارم ؟ حق در چه زمینه ای با شماست یا کارفرما ؟! تا زمانیکه قرارداد داشته اید چه اخراج شده باشید چه استعفا داده باشید و چه ترک کار کرده باشید باید حقوق و مزایای ثابت تان را بگیرید . با شکایت به نتیجه می رسید ولی دوندگی دارد.

نظرات