شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

شکایت بابت رد لیست بیمه توسط تامین اجتماعی به علت حقوق نامتعارف

 سلام مشاوره بیمه تامین اجتماعی میخوام و اینکه با وکیل کارم به سرانجام می رسد یا خیر؟ ببینید بیمه همسر من را حداقل می ریختن و ما خبر نداشتیم وکارگری تا سال ۱۴۰۰ حقوق ایشان ۵۵۰۰ رد شد ولی به  بیمه  ۳۷۰۰ اعلام شده و نمی دونستیم که ۵۵۰۰ اعلام نکردند. سال ۱۴۰۱ حقوق ایشان از ۵۵۰۰ با اضافه کاری  و افزایش جدید ۱۰ تومن و همان ۱۰ تومن را به بیمه  اعلام کردند.   ولی چون ما قسط داشتیم و شوهرم تاسیساتی همیشه فاکتور می برد و پول دستی به صورت مساعده می گرفت و حقوق واریزی به حسابش ۶۳۰۰ و ۶۴۰۰ بود. سال ۱۴۰۲ شرکت عوض شد و پیمانکار جدید آمد و حکمش را تکنسین فنی زد و حقوقش با توجه به اضافه کار و روز های تعطیل و واگذاری کارهای زیاد دیگری علاوه بر لوله کشی و تاسیسات و جوشکاری و واگذاری  و تعمیرات آب نماها و پمپ های  پارکها از ۱۳میلیون باتوجه به نوع کار بصورت پلکانی به ۱۷ و ۱۹و ۲۲و ۲۳و ۲۵ افزایش دادند. از صبح تا ۸ شب سر کار و روزهای تعطیل که سرکار زیر برف و باران اخه زیر نظر کارفرما در فضای سبز پارکها بود  و بخاطر تعمیرات  و همچنین  قسط ۱۳ میلیونی که داشتیم مساعده می گرفته  و ۱۰/۸۰۰ می ریخته به حسابمون. 

الان اداره بیمه رفتیم برای بازنشستگی میگه حقوق نامتعارف رفته بالا  و به ما نگفت و در لیست دستمزد با توجه به لیست بیمه سال ۱۴۰۰ دستمزد ۳۷۰۰ لیست دستمزد۱۴۰۱  کردند ۵۷۰۰ و لیست دستمزد ۱۴۰۲ کردن ۷۴۰۰ و لیست دستمزد حقوق کم کرد.والا به خدا از صبح تو سرما و گرما و باد و باران تو خیابان بخدا روزهای بارانی خیس و روزهای آفتابی گرمازده وخسته والا انصاف نیست. میگه مدارک ندارید؟! ما یک قرداد و پرینت حساب داریم که میگه مساعده قبول نیست نمیشه  ۱۳ مساعده بگیرید ۱۰ تومن بریزند به حسابتون. می خواستیم با این شرایط بازنشسته بشیم ولی وقتی فهمیدیم حقوق شده  ۵ میلیون گفتیم  ما نمی خوایم بازنشست بشیم و میخوایم از بازنشستگی انصراف بدیم. 

 چون هنوز نامه ترک کار ندادیم و داره کار می کند  این ریز دستمزد که کم کردی برگردان و اصلاح کنید میگه به هیچ عنوان قابل اصلاح نیست.انصراف بده از بازنشستگی و لیست بیمه اصلاح نمی کنیم. اخه اینکه مدام سرکار شما بر چه اساسی لیست دستمزدش کم کردید مگر می دانید این چقدر کار میکنه از صبح تا ۸ شب بیرون و روزهای تعطیل سرکار. بخدا شوهرم از این کار سخت و طاقت فرسا خسته شده کلی کار کنی چون مدرک درست و حسابی نداشته باشی اینطوری بیچاره شی؟!  میگن تکنسین همان کارگر فرقی نداره. اولا درخواستمون بازنشستگی با این شرایط داریم.  اگر نمیشه ریز دستمزد که کم کردن اصلاح کنن چون ما دوباره به مشکل میخوریم والا انصاف نیست. ممنون؟

اصلاح این لیست بیمه کار ساده ای نیست حتی اگر بهترین وکلا را داشته باشید. شما از 3 میلیون و 700 در سال 1400 رسیده اید به بالای 20 میلیون در سال 1402 . هر کس باشد به این نتیجه می رسد که به خاطر افزایش حقوق بازنشستگی بوده است. باید با شیب خیلی کمتری افزایش می دادید و نه در 2 سال . پرونده های این مدلی در دیوان زیاد داشته ایم ولی این یکی خیلی سخت است و فکر نکنم بتوان کاری کرد.


نظرات

شماره 09333644122 در ایتا

اگر می خواهید وکالت پرونده تان را به ما بسپارید و یا نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 09333644122 در ایتا و واتساپ تماس بگیرید. ما پرونده شما را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم و هزینه ارزان مان را در پایان کار می گیریم و اگر به نتیجه نرسیم دستمزدی نمی گیریم. در قسمت نظرات هم پاسخگو هستیم.

پست های پر بازدید

آدرس سایت پذیرش و نوبت دهی اینترنتی دی کلینیک ابوریحان

بیماری هایی که شامل ازکارافتادگی می شود؟

حقوق بازنشستگی بیمه روستاییان و عشایر چقدر است ؟

مراحل دریافت هزینه عینک از تامین اجتماعی

پایه حقوق وزارت کار برای دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سال 1401 چقدر است ؟

پیگیری اینترنتی ازکارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی

پیگیری کد رهگیری مشاغل سخت و زیان آور با استفاده از شماره ملی

پرداخت هزینه عینک توسط تامین اجتماعی

محاسبه حقوق بازنشستگی با 15 سال سابقه

آگاهی از رای کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی