شکایت بابت دریافت طلب از کارفرما

 سلام ! 
جناب یک سوال خیلی مهم دارم میشه راهنمایی کنید ؟ من از صاحب کارم شکایت کرده بودم برای حق و حقوقم! ۱۶ میلیون و  ۵۰۰رای صادر شد که ۱۳ملیون من به صاحبکارم بدهکار بودم .اینو از حق و حقوقم کم کردند. موند۳ میلیون و ۵۰۰ .
صاحب کارم اعتراض زد رفتیم حل اختلاف دوباره همین رای صادر شد حتی امضا هم کرد. برای همه اینا! 

الان رفته دادگاه شکایت کرده میگ ازت طلب  دارم ۲۲ملیون کاری میتونه بکنه؟ من باید چکار کنم الان ؟ طلب این آدم همون۱۳ملیون بوده است. مدرک من فقط همون امضایی است که توی اداره کار داده است . قبلا۱۹ملیون طلب منو یجا داده بود منتها من باهاش اونو حساب کرده بودم که توی اداره کارم حتی خودش قبول کرده است. مانده بدهیش۱۳ملیون است. الان میگ بیشتره ؟

در پاسخ به سوال شما که باید چه کار کنید باید از طریق دادگستری رای اداره کار را به اجرا بگذارید تا مابقی طلبشان را از ایشان بگیرید. ایشان می‌تواند هر ادعایی داشته باشد و بگوید که شما به ایشان بدهی داشتید ولی باید شکایت کند .یعنی البینه علی المدعی . اگر ایشان مدارکی دارد که شما بدهی به ایشان دارید که خواب دادگاه به نفع ایشان رای می‌دهد ولی اگر مدارکی ندارد به نتیجه نمیرسد . بنابراین رای دادگاه را گرفته و اداره کار را گرفته و نامه اداره کار برای دادگستری بگیرید تا بتوانید رعایت آن را به اجرا گذاشته تنها کاری که باید بکنید همین است. 


جدیدتر قدیمی تر